18 lipca 2015

Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali przez ostatnich osiem lat

Prezydent Komorowski ogłosił termin najbliższych wyborów parlamentarnych oraz, że nie zamierza kandydować w tych najbliższych wyborach. Sama podjęłam podobną decyzję. Zamierzam zakończyć w 2015 roku swoją pracę parlamentarną, a skupić się na działaniach doradczych, szkoleniowych i eksperckich. Chcę, aby moje kompetencje były jak najlepiej przydatne. Niecałe cztery lata temu żegnałam się z pracą w rządzie następującym tekstem: http://katarzynahall.blogspot.com/2011/10/cztery-lata-w-rzadzie-powod-do-dumy.html. Od tego czasu staram się wywiązywać z obowiązków parlamentarnych, w miarę możliwości lojalnie wspierając kontynuowanie tego, co było realizowane przez rząd, którego członkiem byłam przez poprzednią kadencję. Cieszę się, że kierunek zmian w systemie edukacji został utrzymany, że Polska awansowała w różnych międzynarodowych rankingach edukacyjnych, choć szereg ważnych tematów oświatowych nadal czeka na podjęcie.

Interesują mnie bardzo rozwiązania najbardziej odpowiednie dla szkoły przyszłości, obecnie poszukiwane w wielu krajach na świecie. Staram się zbierać entuzjastów dobrej edukacji, którzy chcą tworzyć i upowszechniać pewne przyszłościowe, innowacyjne, edukacyjne rozwiązania. Dwa lata temu pisałam tu również o misji i celach założonego przeze mnie w 2012 roku z grupą przyjaciół Stowarzyszenia Dobra Edukacja: http://katarzynahall.blogspot.com/2013/06/jak-bedzie-zmieniac-sie-edukacja.html. Nasza inicjatywa rozwija się i poświęcam jej, poza obowiązkami parlamentarnymi, prawie cały swój czas.

Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali przez ostatnich osiem lat. Zapraszam teraz do współpracy ze stworzonym przeze mnie Instytutem Dobrej Edukacji: http://dobraedukacja.edu.pl/instytut/.